Klant aan het woord
Netwerk Dementie Amsterdam (dementie portaal klant)
"onze keuze op de partij voor digitale inzet en ondersteuning viel op Active Info vanwege het feit dat er een grote flexibiliteit is in het zelf kunnen aanpassen en redigeren van teksten, links en afbeeldingen. Het webportaal wordt geleverd met standaard teksten en kan door de netwerkcoördinatoren worden aangepast (via een eenvoudig CMS systeem) naar de lokale informatie, dit werk kan echter ook aan Active Info uitbesteed worden via een strippenkaartsysteem. Verder waren we op zoek naar een overzichtelijke structuur, en de vormgeving middels de blokken sprak ons aan. De optie voor een centraal aanmeldportaal voor casemanagement komt gezien onze andere plannen in de toekomst bovendien mogelijk van pas. De kosten van de opgevraagde offertes lagen bij elkaar in de buurt, vandaar dat deze opties, het grote aantal organisaties dat al naar tevredenheid gebruik maakt van dit dementieportaal en het bijbehorende kennismakingsgesprek, doorslaggevend was. Daarnaast hebben alle netwerkcoördinatoren unaniem ingestemd met deze keuze."
Anja Lens (online marketing klant)
"Wij hebben veel gehad aan de training en uitleg in het gebruik van LinkedIn en facebook. Inhoudelijk, maar ook in het zo goed mogelijk bereiken van de doelgroep. Dit heeft ons ‘lef en plezier’ gegeven om deze media te gebruiken voor de campagne."
Esther Otten (dementie portaal klant)
"Ik wil als netwerk zichtbaar en vindbaar zijn zodat de mens met dementie en mantelzorgers de juiste informatie kunnen vinden op een plek over zorg en ondersteuningsmogelijkheden."
Annemieke van Veen (dementie portaal klant)
"Ik had de wens om een centrale plek te hebben voor het delen van informatie voor zowel professionals en inwoners. Belangrijk onderdeel daarvan is ook de centrale aanmelding: 1 centraal punt voor alle aanmeldingen/verwijzingen voor een casemanager dementie."