Sociale kaart - het probleem

Het grote probleem bij sociale kaarten zit hem in de informatievoorziening. Als burger snap je nog steeds niet waar je hulp kunt vinden. Dat komt omdat sociale kaarten ALLES willen tonen en geen keuzes durven te maken, alles is 'robot-gestuurd' en wordt af en toe door menselijk handelen gecontroleerd. 

 

en de oplossing:

Aan de hand van onze sociale checklist, lichten wij maandelijks uw sociale kaart door, wij adviseren uw leverancier in online voorlichting en voeren redactionele wijzigingen door. 

 

...handelen vanuit burgerperspectief

We checken vanuit burgerperspectief of alle onderwerpen die burgers per thema graag willen zien, aan de orde komen. Ook kijken we of de titels en teksten makkelijk te begrijpen zijn.

 

Werkt u bij de gemeente en wenst u een betere sociale kaart?

Kom dan nu in actie en neem contact met ons op!

Organisatie:
Uw naam:
E-mail:*
Telefoonnr:
Ik wil meer informatie over:

 

Leverancier Sociale Kaart? 
Neem contant met ons op!

Kreeg u van uw gemeentelijke opdrachtgever de vraag de sociale kaart te verbeteren? Neem dan contact met ons op, wij zijn adviseurs in sociale informatievoorziening en voeren redactie voor u uit. Wij hebben niet alleen kennis van voorlichting, maar ook van de technische mogelijkheden van uw IT systemen en adviseren u daar graag in. 

Organisatie:
Uw naam:
E-mail:*
Telefoonnr:
Ik wil meer informatie over: